طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

SEO در مقابل PPC: چه زمانی باید از کدام روش بازاریابی جستجو برای حداکثر سود استفاده کنید


قبلاً گفته شد ، اما تکرار می کند: ترافیک ، خون حیات هر شرکت آنلاین است. موفقیت یک تجارت آنلاین به میزان ترافیکی که می تواند برای صفحات خود ایجاد کند بستگی دارد. این یک واقعیت غیرقابل انکار است.

طراحی وب سایت در تبریز

طراح وب  سایت در تبریز

طراحی سایت در  تبریز


با این حال ، آنچه مورد بحث زیادی است موضوع SEO در مقابل PPC ، دو مورد از قدرتمندترین رویکردهای ایجاد ترافیک است. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. PPC مخفف پرداخت برای هر کلیک است. گرچه هدف نهایی آنها یکسان است ، اما آنها مفاهیم مختلفی هستند که به تکنیک ها و روش های مختلفی احتیاج دارند.

بازاریابی جستجوگرها در مقابل ppc

هر دو روش موثری برای هدایت بازدید کنندگان به یک وب سایت هستند ، اما یک روش می تواند برای شرایط خاص بسیار خوب کار کند ، در حالی که با روش دیگر ، ممکن است در همان وضعیت با مشکلاتی در ایجاد ترافیک روبرو شوید.


طراحی وب سایت تبریز

شرکت طراحی وب سایت در تبریز


برای موفقیت در هر دو روش یا با هر دو روش ، بازاریابان باید نقاط قوت و محدودیت های خود را بدانند تا بتوانند در شرایط بهینه به درستی اعمال شوند.

چه زمانی بهترین استفاده از SEO است؟

SEO به گروهی از تکنیک ها گفته می شود که با هدف پیشبرد وب سایت به صفحه اول موتورهای جستجوگر اصلی انجام می شوند.

سئو برای مشاغل آنلاین بسیار مهم است ، زیرا آمارها نشان می دهد که 80٪ از ترافیکی که برای هر وب سایت ایجاد می شود از موتورهای جستجوگر خواهد بود.

بزرگترین موتور جستجو بدون شک Google است که بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز به دست می آورد. از این رو ، بیشتر کمپین های SEO این موتور جستجوگر خاص را هدف قرار می دهند.

بنابراین ، چه زمانی باید از تکنیک های سئو بر روی PPC استفاده کنید؟ در زیر شرایطی وجود دارد که SEO می تواند برای یک تجارت آنلاین بسیار مفید باشد.

طراح فروشگاه اینترنتی در تبریز

شرکت طراحی سایت در تبریز


  • هنگامی که نتایج مداوم مورد نظر است . سئو دوره بارداری نسبتاً طولانی دارد. رسیدن به صفحه اول نتایج موتورهای جستجو یک شبه یا حتی در یک هفته اتفاق نمی افتد. رسیدن به صدر SERP به زمان نیاز دارد. اما ، هنگامی که وب سایت شما از طریق SEO به آنجا می رسد ، از ترافیک پایدار لذت خواهید برد. همچنین ، اگر از فعالیت SEO خود پیروی می کنید ، برای حفظ و بهبود نتایج تلاش می کنید ، می توانید برای مدت طولانی در صدر باشید و از مزایای بلند مدت استفاده کنید.
  • وقتی می خواهید یک سایت معتبر بسازید . وب سایت معتبر یک مرکز منبع تأسیس برای یک طاقچه خاص است.این وب سایت "رفتن به" هر زمان که اعضای آن طاقچه به اطلاعات خاصی نیاز داشته باشند. یک وب سایت معتبر ، به محض شروع ، قادر خواهد بود ترافیک زیادی را بر اساس فراخوان URL به تنهایی ایجاد کند. بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت معتبر ، ایجاد پایدار ترافیک به صفحات شما است ، در نهایت ایجاد شهرت تا زمانی که محبوبیت کافی برای تسلط بر بازار آن پیدا نشود. تنها راه برای ایجاد پایدار ترافیک مورد نیاز ، استفاده از محتوای هوشمندانه است که با برنامه ریزی هوشمند سئو ساخته شده است.
  • وقتی می خواهید ارزش وب سایت خود را افزایش دهید . وب سایتها املاک واقعی مجازی هستند. اگر قصد فروش وب سایت خود را با قیمت حق بیمه دارید ، باید ارزش آن را افزایش دهید. عوامل زیادی وجود دارد که می توانند در افزایش ارزش آن نقش داشته باشند. در میان آنها میزان ترافیک ایجاد شده ، ثبات ترافیک ایجاد شده ، رتبه صفحه ، رتبه بندی موتورهای جستجو در طی یک دوره زمانی زمانی ، محبوبیت پیوند و مواردی از این دست است. همه اینها در حوزه سئو قرار می گیرد.

طراحی وب سایت  حرفه ای  در تبریز


طراحی سایت 




به خاطر داشته باشید که SEO "کلیکهای رایگان" نیست. این کار فوق العاده ای در ایجاد و تبلیغ محتوا است که زمان و هزینه زیادی را می طلبد.

چه زمانی بهترین استفاده از PPC است؟ 

حال ما به طرف دیگر بحث SEO در مقابل PPC می رویم.

بازاریابی پرداخت با هر کلیک روشی برای تبلیغات در صفحات نتایج موتور جستجو است. در اصل ، وقتی شخصی در یک پرس و جو از جمله کلمات کلیدی شما تایپ می کند ، می توانید تبلیغات خود را در نتایج حمایت مالی ظاهر کنید.

چرا نام آن "پرداخت به ازای هر کلیک" است؟ زیرا شما باید برای هر کاربری که روی تبلیغی که تبلیغ می کنید کلیک کنید.

سکوهای تبلیغاتی معروف PPC شامل Google Ads (AdWords) ، Bing Ads و بستر تبلیغاتی فیس بوک است. سیستم های PPC مخصوص طاقچه ها نیز بسیار زیاد است. یک مثال خوب گزینه تبلیغات PlentyOfFish.com است که با پیشنهادهای دوست یابی بسیار شگفت آور عمل می کند.

بنابراین ، چه زمانی باید از بازاریابی PPC استفاده کنید؟ در زیر شرایطی وجود دارد که PPC برای تجارت آنلاین بسیار سودمند باشد.

سئو کار در تبریز

سئو کار تبریز

  • وقتی نتایج فوری مورد نظر است . PPC نتایج را سریع تحویل می دهد. خیلی سریع! شما می توانید دقایقی قبل از عجله بازدید کنندگان به صفحه های خود حساب کنید. این امر به این دلیل است که لحظه تأیید فعالیت PPC شما (مشروط بر اینکه پیشنهادات شما به اندازه کافی بالا باشد که شایستگی قرار دادن اولویت را داشته باشد) ، تبلیغات شما بلافاصله برای دیدن میلیون ها نفر نمایش داده می شود. ترافیک تقریباً فوری خواهد بود. از این رو ، PPC با راه اندازی محصول ، صفحات فشرده سازی ، بازاریابی CPA و بازاریابی وابسته شامل پیشنهادات بالای تبدیل شده ، پروژه های سرمایه گذاری مشترک (JV) ، تبلیغات فصلی ، بازاریابی متمرکز روی رویداد و کمپین های تجارت آنلاین مشابه ، به طرز شگفت انگیزی کار می کند.
  • هنگامی که ترافیک بسیار هدفمند جستجو می شود . برخلاف سئو ، بازاریابی PPC به شما امکان می دهد چشم اندازهای خود را بر اساس داده های جمعیتی آنها ببندید. بسیاری از سیستم عامل های PPC ، مانند سایت های رسانه های اجتماعی ، به شما این امکان را می دهند که در محدوده سنی ، جنسیت ، براکت درآمدی ، سطح تحصیلات و حتی وضعیت تأهل افرادی که قادر به مشاهده تبلیغ شما هستند ، تبلیغ کنید. سایت های محبوب رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک همچنین به شما امکان می دهند که افراد را بر اساس سرگرمی های خود هدف قرار دهید. این موارد PPC را به روشی قدرتمند برای دستیابی به گروه باریک افرادی که تجارت شما نیاز دارند ، هدایت می کند و آنها را به صفحات وب شما هدایت می کند.
  • هنگام تبلیغ یک پیشنهاد حساس به زمان . بازاریابی محصولات ، خدمات یا رویدادهایی با تاریخ انقضا همیشه یک مسابقه با زمان است. اغلب ، دوره حاملگی طولانی کمپین های SEO نتایج تاخیری را به همراه خواهد داشت. برای این پیشنهادات حساس به زمان ، مصلحت بازاریابی PPC مناسب خواهد بود. آیا پیشنهادی را پیشنهاد می کنید که طی 2 روز به پایان برسد؟ مشکلی نیست PPC می تواند طی چند دقیقه ترافیک مورد نیاز خود را تحویل دهد.
  • وقتی وب سایت شما برای SEO طراحی نشده است . SEO به وب سایتهای پر محتوا نیاز دارد که مرتباً به روز می شوند. این تنها راه برای 1) اطلاع دادن به موتورهای جستجو مربوط به سایت شماست و 2) به موتورهای جستجو یادآوری کنید تا سایت شما در قسمت بالای شمع قرار بگیرند. برخی وب سایت ها برای این منظور طراحی نشده اند. به عنوان مثال ، صفحات را فشار دهید ، محتوای لازم را ندارند که حتی یک نگاه دوم از Google داشته باشد. برای وب سایتهایی مانند این ، ترافیک می تواند از فعالیت های PPC ایجاد شود.
  • اگر می خواهید بر نتایج جستجو برای دسته کلمات کلیدی خود تسلط داشته باشید . نتایج PPC بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده می شود. این موقعیت برجسته بدین معنی است که در بسیاری از موارد ، تقریباً 50٪ از ترافیک جستجو به 3 لینک برتر حمایت شده می رود. با غیاب PPC ، شما از دست دادن تمام آن کلیکها را به رقبای خود می پذیرید. اگر در به حداکثر رساندن سهم کلیک خود در جستجوی موجود برای کلمات کلیدی مرتبط با شغل خود جدی هستید ، کاملاً باید در PPC شرکت کنید!

این موارد در شرایطی است که شما ممکن است نسبت به یک روش بازاریابی یا دیگری اولویت داشته باشید. من شخصاً معتقدم که نباید از نظر SEO در مقابل PPC فکر کرد - بلکه باید گفت که SEO  و PPC هم بخشهایی از یک استراتژی بازاریابی آنلاین مهم و مکمل هستند.