طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

8 مزیت افزایش کسب و کار سئو

هنگامی که به صورت استراتژیک استفاده می شود، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند مزایای بسیاری را برای کسب و کارها فراهم کند، از جمله افزایش ترافیک وب و سرنخ های واجد شرایط بیشتر که از طریق قیف فروش می آیند. در هسته خود، سئو این پتانسیل را دارد که توجه ارگانیک بیشتری را به کسب و کار شما جلب کند - به این معنی که هیچ هزینه ای برای شما ندارد. درک اصول اولیه سئو می تواند به شما کمک کند تا محتوای جذاب و با رتبه بالا را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به گونه ای که نیازهای آنها را برآورده می کند ایجاد کنید. با درک و اجرای بهترین شیوه های سئو، رشد کسب و کار و تعامل بیشتر را متوجه خواهید شد.


 

 اگر سئو موضوعی است که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد آن هستید، یک بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ تحت رهبری مربی می تواند شما را از طریق این اصول راهنمایی کند تا بتوانید آنها را در کسب و کار خود به کار ببرید – یا با این مهارت های بسیار مورد نیاز، حرفه جدیدی را شروع کنید!

سئو وب‌سایت در تبریزسئو چیست؟

بهینه‌سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از شیوه‌هایی است که هر سازنده محتوا می‌تواند برای کمک به رتبه‌بندی برخی صفحات وب خاص در نتایج جستجو (به عنوان مثال، نزدیک‌تر کردن محتوا به بالای صفحه اول در هر سایت موتور جستجو، جایی که کاربران احتمال بیشتری برای دیدن آن دارند، استفاده کند. و روی آن کلیک کنید). این روش‌ها می‌توانند ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما بیاورند که هم دید و هم درآمد شما را افزایش می‌دهد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که سئو کاری نیست که یک بار انجام دهید و فراموش کنید. سئوموثر باید به روشی استاندارد برای نحوه ایجاد محتوای جدید و به روز رسانی محتوای موجود برای تجارت خود تبدیل شود.


از آنجایی که اکثر جستجوها از طریق گوگل انجام می شود، سئو به شدت بر روی رتبه بندی بالا در نتایج جستجو تمرکز دارد. در واقع، بیش از 95 درصد از جستجوهای تلفن همراه با استفاده از گوگل از سال 2018 تا 2019 انجام شده است. در دنیای پرپیوند امروزی، بازدیدکنندگان وب سایت انتظار دارند پاسخ هایی را که جستجو می کنند در چند نتیجه اول بیابند. برای افزایش موثر ترافیک، صفحه وب شما باید در ده نتیجه برتر قرار گیرد – هر چه صفحه شما بالاتر ظاهر شود، احتمالاً تعداد کلیک‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.


سئو همچنین شامل بهترین روش‌ها برای سرعت وب‌سایت، شرح عکس‌ها، پیوندها و تعامل آنلاین با دیگران است. در حالی که عوامل زیادی در بهینه سازی وب سایت نقش دارند، این منابع دیجیتال مارکتینگ رایگان می توانند روند را آسان تر کنند.


8 مزیت برتر SEO

با استراتژی سئو مناسب، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید، درآمد شرکت را افزایش دهید و حتی اعتبار بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید. در زیر، ما هشت مزیت واضح را برای گنجاندن سئو در استراتژی بازاریابی شما، صرف نظر از اندازه صنعت یا شرکت، بیان کرده‌ایم.


مزیت سئو 1:ترفیک جستجوی ارگانیک را به وب سایت شما می آورد

ترافیک ارگانیک شامل بینندگانی است که وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا می کنند. برای هدایت صحیح این ترافیک، وب سایت شما باید به طور موثر بهینه شود. هدف این است که گوگل تشخیص دهد که وب سایت شما مرتبط ترین پاسخ ها را به سوالاتی که مردم می پرسند ارائه می دهد.


تقریباً 63000 جستجو در گوگل در هر ثانیه انجام می شود و با استراتژی سئوی مناسب، کسب و کار شما می تواند برای برخی از این نتایج جستجو رقابت کند. یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود سئو، تمرکز روی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما و اطلاعاتی است که می‌خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.


خزنده‌های وب گوگل هر سایتی را در وب برای کلمات کلیدی خاص، رابط های کاربر پسند و قابلیت اعتماد عمومی بررسی می کنند. این ربات ها از این داده ها برای تعیین بهترین پاسخ ها برای هر پرس و جو استفاده می کنند. برای مثال، اگر در حال نوشتن پستی در مورد نرم افزار حسابداری برای سازمان های غیرانتفاعی هستید، به این فکر کنید که کاربران چگونه جستجو می کنند و از چه کلماتی استفاده خواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی «نرم‌افزار حسابداری برای سازمان‌های غیرانتفاعی» به درستی در پست خود استفاده کنید و کاملاً به سؤال پاسخ دهید، Google به پست شما رتبه بالاتری برای مرتبط بودن اعطا می‌کند.


مزیت سئو 2: تولید سرنخ به طور مقرون به صرفه

به‌عنوان شکلی از بازاریابی ورودی – برخلاف تماس سرد یا ارسال ایمیل یا تبلیغات ناخواسته – سئو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای افزایش حضور آنلاین شماست. هنگامی که به صورت استراتژیک اعمال می شود، سئو به شما این امکان را می دهد که در مقابل افرادی قرار بگیرید که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند، عبارات خاص مربوط به پست یا لیست شما را جستجو کرده اند و در نهایت در وب سایت شما قرار می گیرند. به این ترتیب، این سرنخها آماده شده و آماده ارتکاب هستند.


اکثریت قریب به اتفاق فعالیت های آنلاین با جستجو شروع می شود. ایمفورزا، یک پلتفرم برندینگ آنلاین، تخمین می زند که 93 درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود. در همین حال، 70 درصد از نتایج کلیک شده به جای تبلیغات پولی، ارگانیک هستند. سئو در 14 درصد مواقع منجر به فروش می شود، در حالی که تبلیغات چاپی و سایر تکنیک های بازاریابی بیرونی نرخ نزدیک به 1.7 درصد دارند.

علاوه بر این، سئو منقضی نمی شود. برخلاف تبلیغات آنلاین پولی که پس از پایان کمپین، ترافیک ایجاد نمی کنند، سئوی مدیریت شده به خوبی می تواند به مرور زمان ترافیک باکیفیت را به سایت شما بیاورد.

پیاده‌سازی سئو در شرکت شما می‌تواند زمان بر باشد، اما به احتمال زیاد مستلزم هزینه‌های تبلیغاتی اضافی نخواهد بود و پتانسیل افزایش درآمد کسب‌وکار را بیشتر می‌کند. یک عدد دیجیتالبوت کمپ بازاریابی که استراتژی SEO را آموزش می دهد می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه جامع برای افزایش دید ارگانیک خود ایجاد کنید.


مزیت سئو 3: آگاهی از برند را افزایش می دهد

شما می خواهید در صنعت خود به عنوان یک رهبر برجسته باشید، اما همچنین می خواهید به عنوان یک راه حل مناسب برای مخاطبان خود دیده شوید. با 1.88 میلیارد وب سایت آنلاین، چگونه اطمینان حاصل می کنید که مردم برند شما را می شناسند؟ استراتژی سئو یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف است.


رتبه بندی صفحه اول در گوگل دید و اعتبار شما را افزایش می دهد. پس از اینکه محتوای خود را برای مطابقت با جستارهای جستجو بهینه کردید، باید تعداد کلیک‌های بیشتری را مشاهده کنید که به افزایش سطح تعامل و اعتماد شما ادامه می‌دهد. شتاب ایجاد شده توسط استراتژی SEO شما می تواند زنجیره ای از رویدادها را آغاز کند که منجر به آگاهی بیشتر از برند می شود.


به خاطر داشته باشید که آگاهی از برند فقط به این نیست که مردم نام شما را بشناسند - آنها همچنین باید بدانند که برند شما چیست، چگونه می تواند به آنها کمک کند و خدماتی که ارائه می دهد. بازاریابی محتواعبارت است از دادن اطلاعات ارزشمند به جستجوگران که آنها آن را درک کرده و به آن اعتماد دارند. آنها می دانند که می توانند با سؤالات به شما مراجعه کنند و این اعتماد می تواند به راحتی سرنخ ها را به فروش تبدیل کند.


مزیت سئو 4: شما را از رقبا جلوتر می کند

همه صنایع دارای رقابت هستند. همانطور که می خواهید استراتژی های بازاریابی چاپی رقبای خود را مطالعه کنید، باید استراتژی های سئو آنها را نیز مطالعه کنید. وب‌سایت‌هایی مانند Moz و SEMrush به شما این امکان را می‌دهند که ببینید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌کنند، چه تعداد محتوای دارند، استراتژی پیوند آنها و بسیاری موارد دیگر. هنگامی که تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود محدود کردید، می توانید استراتژی ایجاد کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.


یکی از راه‌های انجام این کار این است که به دنبال فرصت‌هایی باشید که رقبای شما در آن کوتاهی می‌کنند (به عنوان مثال، استفاده از کلمه کلیدی که برای آن رتبه‌بندی نمی‌شود). برای افزایش سئوی خود در اطراف آن کلمه یا عبارت، فرصت های واضحی را برای خود شناسایی کنید تا در جستجوهای گوگل بیشتر دیده شوید.


مزیت سئو 5: وب سایت شما را برای کاربران موبایل بهینه می کند

تعداد جستجوهای موبایل روزانه افزایش می یابد. تا سه ماهه دوم سال 2021، 61 درصد از کل جستجوها بر روی یک دستگاه تلفن همراه انجام شده است. اما چگونه این برای مشاغل ترجمه می شود؟ اگر سایت شما برای استفاده از تلفن همراه بهینه نشده باشد، بیش از نیمی از مخاطبان هدف خود نادیده گرفته می شوند. نه تنها این، گوگل به طور خودکار یک وب سایت بهینه شده برای موبایل را بالاتر از وب سایتی که اینطور نیست رتبه بندی می کند. در حالی که وب سایت شما ممکن است در رایانه شخصی عالی به نظر برسد، زمان بارگذاری و اندازه صفحه نمایش با برندها و طرح های مختلف دستگاه های تلفن همراه به طور چشمگیری تغییر می کند، و دیگر برای کسب و کارها اختیاری نیست که حضور دیجیتالی سازگار با موبایل را توسعه دهند و حفظ کنند.


برخی از نکات برای افزایش تجربه کاربری در دستگاه تلفن همراه عبارتند از


اندازه‌های دکمه‌ها را طوری قالب‌بندی کنید که آن‌قدر کوچک نباشند که دیده یا لمس شوند یا خیلی بزرگ نباشند که مانع محتوای شما شوند.

مختصر باشد. فضای کمتری روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه نسبت به صفحه نمایش رایانه شخصی وجود دارد.

از پنجره‌های بازشو که حواس‌تان را پرت می‌کنند و پیمایش را سخت می‌کنند، استفاده نکنید.

بدون توجه به اندازه صفحه نمایش، از طراحی قالب واکنش گرااستفاده کنید.

این بهترین شیوه‌ها و راه‌های بیشتر برای موبایل‌پسند کردن سایت خود را از طریق برنامه درسی عملی در کمپ بازاریابی دیجیتال برکلی یاد خواهید گرفت.


مزیت سئو 6: ایجاد اعتماد

حتی با یک استراتژی سئو قوی، ایجاد اعتماد مشتری به برند شما زمان بر است. روی محتوای با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا خوانندگان خود به منبعی قابل اعتماد برای اطلاعات به روز تبدیل شوند. این می‌تواند دید مشتریان از کسب و کار شما را بهبود بخشد و به نوبه خود رتبه شما را افزایش دهد.


گوگل فقط به دنبال کلمات خاصی برای رتبه بندی سایت شما نیست، بلکه به دنبال این است که چقدر و چقدر معتبر با مخاطبان خود تعامل دارید. Google نحوه حمایت شما از بازدیدکنندگان سایت خود را در نظر می گیرد - حتی اگر آنها در نهایت از شما خرید نکنند. استراتژی سه‌گانه‌ای که گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند EAT است - تخصص، اعتبار و قابل اعتماد. آنچه به آن ترجمه می شود این است: اگر محتوای شما برای مخاطبان شما بی فایده باشد، مهم نیست که چند بار از یک کلمه کلیدی استفاده می کنید.


تعامل زمان می‌برد، اما باید با سهم بازار بیشتر و رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو نتیجه دهد. با افزودن صفحات تماس، نقشه‌های گوگل و بخش‌های دارای نظرات، ارتباط با شما را برای بازدیدکنندگان آسان کنید. مکالمه سالم را تقویت کنید و بازخورد محکمی ارائه دهید. محتوایی ایجاد کنید که مردم بخواهند به اشتراک بگذارند زیرا برای آموخته های خود ارزش قائل هستند.


مزیت سئو 7: سایر استراتژی های بازاریابی شما را بهبود می بخشد

هنگامی که جستجوی ارگانیک را با بازاریابی پولی، ورودی یا برون گرا تکمیل می کنید، استراتژی SEO شما ممکن است به ارتفاعات جدیدی برسد. از آنجایی که محتوا مهم است، خوب است که بانکی از منابع مکتوب برای ایجاد مطالب بازاریابی که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد و به سؤالات مربوطه پاسخ می دهد، نگه دارید. رتبه بندی صفحه اول شما در گوگل ممکن است اعتماد مشتری بالقوه را افزایش دهد - مهم نیست که آنها در ابتدا چگونه کسب و کار شما را پیدا کردند.

طراحی وب سایت فروشگاهی در تبریز و آذربایجان شرقی

نظارت بر سئوی شما همچنین به شما بینشی در مورد روندهای صنعت در هنگام توسعه می دهد. خواهید دید زمانی که عبارت‌های جستجوی محبوب تغییر می‌کنند، مردم چه اطلاعاتی را ارزشمندتر می‌دانند و چه مواردی راآنها را از تعهد به خرید باز می دارد. با نظارت دقیق بر رتبه بندی گوگل و سئو، نکات دردناک باید آشکار شوند.


اگر کسب‌وکار شما در تبلیغات جستجوی پولی نیز شرکت می‌کند، اگر آگهی پولی شما در نتایج برتر گوگل قرار گیرد و رتبه‌بندی سئوی ارگانیک شما بالا باشد، سایت شما می‌تواند بیش از یک بار در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شود. تبلیغات پولی ابتدا با نتایج جستجوی ارگانیک مستقیماً در زیر ظاهر می شوند.


مزیت سئو 8: مردم را به آجر و ملات شما جذب می کند

سئو فقط برای مشاغل آنلاین نیست. چه افراد دنبال پیراهن جدید باشند یا جایی برای غذا خوردن، معمولا ابتدا به گوگل (یا موتور جستجوی دیگر) مراجعه می کنند. گزینه جستجوی «نزدیک من» در Google از موقعیت مکانی افراد برای تعیین سرویسی که به بهترین وجه با جستار جستجوی آنها مطابقت دارد، استفاده می کند. به گفته گوگل، 88 درصد از افرادی که جستجوهای "نزدیک من" را در تلفن همراه انجام می دهند، ظرف یک هفته از فروشگاه بازدید می کنند و 76 درصد در عرض یک روز از فروشگاه بازدید می کنند. این تعداد زیادی از مشتریان جدید است که باید از طریق استراتژی سئو مناسب به دست آورید!

اگر کسب و کار شما دارای موقعیت فیزیکی است، مطمئن شوید که مردم می توانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند، که می تواند به افزایش ترافیک در فروشگاه شما کمک کند. مطمئن شوید که Google از موقعیت مکانی شما و انواع خدماتی که برای افزایش ترافیک به موقعیت مکانی شما ارائه می‌دهید اطلاع دارد.

نحوه یادگیری سئو

وب سایت ها، ویدیوها و کلاس های زیادی وجود دارد که به آموزش SEO و بازاریابی دیجیتال می پردازند. به عنوان مثال، این منابع حرفه ای بازاریابی دیجیتال رایگان می تواند به شما در درک اصول اولیه SEO و اینکه چگونه می توانند برای کسب و کار شما مفید باشند، کمک کنند.

شما همچنین می خواهید با  ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی آشنا شوید تا از بازاریابی سئو خود نهایت استفاده را ببرید. هم خدمات اشتراک و هم رایگان وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که با اهداف و بودجه کسب و کار شما مطابقت دارد. قبلاً به Moz و SEMrush اشاره کرده‌ایم، اما پلتفرم‌های دیگری مانند Keywords Everywhere و WebFX's KeywordsFX نیز وجود دارد.


یک استراتژی عمیق سئو معمولاً به عنوان بخشی از برنامه درسی در بوت کمپ بازاریابی دیجیتال برکلی پوشش داده می شود. در این برنامه یاد خواهید گرفت که برند خود را به صورت آنلاین بسازید، کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید، سرنخ های بیشتری تولید کنید و وب سایت خود را برای ترافیک جستجوی ارگانیک بهینه کنید. این بوت کمپ برای کسانی که به دنبال یک برنامه ساختاریافته هستند که توسط حرفه ای ها در زمینه بازاریابی دیجیتال تدریس می شود عالی است.

چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد؟

اگر کسب و کار شما وب سایت دارد، به یک استراتژی سئو نیاز دارید. با توجه به ahrefs، یک ابزار محبوب سئو، تقریبا 91 درصد از تمام وب سایت ها ترافیک ارگانیک را از جستجوهای گوگل دریافت نمی کنند. اگر شما مسئول بازاریابی شرکت خود هستید، این عدد می تواند دلهره آور به نظر برسد. اگر ترافیک جدیدی از نتایج جستجو دریافت نمی کنید، چگونه بازارهای جدیدی را پیدا می کنید و مشتریان بالقوه بیشتری را وارد سفر خریدار سازمان خود می کنید؟

تصویری که اعداد ترافیک جستجوی ارگانیک را از ahferنشان می‌دهد.

سئو برای فروش، اطمینان بازار و شهرت آنلاین شما ضروری است، خواه یک شرکت فناوری چند میلیون دلاری باشید یا یک تعمیرکار خوداشتغال. مشتری بعدی شما در حال جستجوی آنلاین محصولات شما است. اگر نتوانند شما را پیدا کنند، با شرکتی که می توانند از طریق جستجوی آنلاین پیدا کنند، تجارت می کنند.


جدا از افزایش فروش، اگر کسب و کار شما هر یک از این اهداف را دارد، به یک استراتژی سئو جدید یا به روز نیاز دارید:

مشترکین بیشتر

افزایش ترافیک وب

افزایش اعتماد مصرف کننده

ایجاد شخصیت واضح مشتری

روشی برای تبلیغ فروش و فروش ویژه

مزایای سئو برای مشاغل کوچک

حتی اگر در تلاش برای جذب مخاطب در سراسر جهان نیستید، مزایای بالقوه SEO غیرقابل انکار است. بر اساس Social Media Today، 46 درصد از جستجوهای انجام شده مربوط به اطلاعات محلی است. در حالی که ممکن است مخاطبان شما در سطح پایینی قرار داشته باشند، آنها آنلاین نیز هستند.

از ویژگی رایگان «Google برای کسب و کار من» استفاده کنید تا از طریق «جستجو» و Maps پیدا شود. فهرست شما می تواند موقعیت مکانی، ساعات کاری، نظرات مشتریان و خدمات شما را در نتایج جستجوی Google نمایش دهد.

کسب و کارهای کوچک نسبت به شرکت‌های بزرگ‌تر، بودجه‌های کمتر و حاشیه سود کمتری دارند – هر دلار بازاریابی باید به حساب بیاید. سئو یک بازگشت سرمایه عالی را فراهم می کند. این نیازی به تبلیغات آنلاین پرهزینه، پیشنهاد برای کلمات کلیدی یا مجبور به خرج کردن بیشتر از رقبا ندارد. در واقع، یک استراتژی سئو هوشمند می تواند یک کسب و کار کوچک را با سرمایه گذاری کمی به صفحه اول نتایج گوگل برساند.

مشاغل سئو

یادگیری سئو می تواند به شما کمک کند در چشم انداز دیجیتال امروزی به یک نامزد رقابتی تبدیل شوید. شرکت‌ها می‌دانند که مشتریان آنها آنلاین هستند و یکی از بهترین راه‌ها برای رشد یک کسب‌وکار و نتیجه نهایی شما این است که به راحتی در موتورهای جستجو قابل کشف باشید و از قدرتی برخوردار باشید که باعث می‌شود کاربران به سایت شما مراجعه کنند. در حالی که کسب‌وکارهای کوچک ممکن است SEO خود را در داخل انجام دهند، بسیاری از شرکت‌ها به دنبال کارمندانی هستند که مجموعه مهارت‌هایی برای افزایش دسترسی آنلاین خود داشته باشند.

یک راه عالی برای شروع حرفه خود در زمینه سئو، بوت کمپ بازاریابی دیجیتال برکلی است. تنها در 18 هفته، شما این فرصت را خواهید داشت که مهارت هایی را توسعه دهید که شرکت ها آن را ارزشمند می دانند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از استراتژی بازاریابی، بهینه سازی، تبلیغات دیجیتال و اتوماسیون.

مشاغلی که در دسترس کسانی است که در سئو کار می کنند ممکن است شامل موارد زیر باشد

مدیران تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی

جستجوی متخصصان بازاریابی

تحلیلگران و متخصصان تحقیقات بازار

SEO Job Outlook

پس از آموزش مهارت‌ها و مدیریت سئو، می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف شغلی انتخاب کنید. این مشاغل مورد تقاضا هستند و همچنان در حال رشد هستند زیرا SEO تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری شده است.

برای مثال، پیش‌بینی می‌شود که صنعت تبلیغات، تبلیغات و مدیریت بازاریابی تا سال 2030 10 درصد رشد کند و هر سال حدود 31000 افتتاحیه پیش‌بینی می‌شود. به طور کلی، این متخصصان علاقه خود را به یک شرکت هم به صورت آفلاین و هم به صورت آفلاین ایجاد می کنند و درک می کنند که چگونه مخاطب دیجیتالی را افزایش دهند. رشد پیش بینی شده آنها به افزایش نیاز به جایگزینی کارگرانی که به مشاغل مختلف منتقل می شوند، بازنشسته می شوند یا نیروی کار را ترک می کنند نسبت داده می شود.


در همین حال، استراتژیست های بازاریابی جستجو در آستانه برخورداری از افزایش 22 درصدی فرصت های شغلی تا سال 2030 هستند. به طور خاص، صنعت انتظار دارد حدود 96000 فرصت شغلی سالانه در آن زمان ایجاد شود - روندی که تحلیلگران و متخصصان تحقیقات بازاریابی را نیز در بر می گیرد. حتی متخصصان سئو با تحصیلات بالا نیز باید به طور مداوم آموزش های خود را به روز کنند تا با روندها و تغییرات در نحوه تعیین رتبه بندی گوگل هماهنگی داشته باشند، و این تقاضا احتمالاً به چشم انداز امیدوارکننده صنعت کمک می کند.


تصویری که رشد شغلی پیش بینی شده و فرصت های شغلی را تا سال 2030 برای تبلیغات، ترفیع ها و موقعیت های مدیریت بازاریابی برجسته می کند.


امروز یک متخصص سئو شوید

دیجیتال مارکتینگ زمینه ای است که به رشد خود ادامه خواهد داد. اگر بدانید چگونه از طریق سئو یک مخاطب ارگانیک را افزایش دهید، تقریباً در هر صنعتی می توانید فرصت هایی را پیدا کنید.


با تکمیل برنامه درسی در بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ برکلی، حرفه خود را در بازاریابی دیجیتال و استراتژی های سئو شروع کنید. در آنجا، شما این شانس را خواهید داشت که به طور مستقل و در گروه های همتا کار کنید تا مهارت های بازاریابی دنیای واقعی را که شرکت ها امروز به دنبال آن هستند، توسعه دهید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.