طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال: استراتژی بازاریابی خود را با داده ها بسازید

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال: استراتژی بازاریابی خود را با داده بسازید که سرمایه گذاری قابل توجهی است، به همین دلیل است که بسیاری در تحلیل بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. با تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ، شرکت شما می تواند استراتژی بازاریابی شما را با داده ها به جای گمانه زنی تقویت کند، که می تواند تفاوت فوق العاده ای در موفقیت برنامه شما و بازگشت سرمایه (ROI) ایجاد کند.


تحلیل دیجیتال مارکتینگ چیست؟

چرا باید در تحلیل دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری کنم؟

خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ باید شامل چه مواردی باشد؟

 

تحلیل دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال، کسب و کار، مخاطبان و رقبای شما را مورد تحقیق و ارزیابی قرار می دهد تا یک طرح بازاریابی دیجیتال سفارشی و مبتنی بر داده برای شرکت شما ایجاد کند. با استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین، شرکت شما می تواند یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ارائه دهد که با مخاطبان شما صحبت کند - و آنها را تبدیل کند.

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال شامل چه مواردی است؟

در بیشتر موارد، تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال شامل مراحل زیر است:

بررسی استراتژی بازاریابی فعلی، اهداف و شخصیت های مخاطبان شرکت شما

بررسی استراتژی بازاریابی رقبا و مخاطبان هدف

تحقیق در مورد رفتار آنلاین، خواسته ها و زبان مخاطب هدف خود

استراتژی بازاریابی خود را بر اساس یافته های خود بازسازی کنید

هرچند هر تحلیلی متفاوت است.

به عنوان مثال، شرکتی که اخیراً تحت ادغام قرار گرفته است، ممکن است در تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال دقیق تری نسبت به کسب و کاری که کمپین های بازاریابی آنلاین خود را فعالانه مدیریت می کند، سرمایه گذاری کند. اینکه بررسی شما چقدر عمیق می شود به وضعیت، اهداف، استراتژی و مخاطبان سازمان شما بستگی دارد.

خدمات تحلیل دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

اگر به سرمایه گذاری در خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال فکر می کنید، عالی است! یک تحلیل حرفه‌ای می‌تواند به کسب‌وکار شما نظر دوم مفیدی بدهد، که می‌تواند منجر به استراتژی قوی‌تری شود که سرنخ‌ها و درآمد مورد نظر شما را ایجاد می‌کند.

قبل از شراکت با یک ارائه دهنده، تحقیق کنید که خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال باید شامل چه مواردی باشد.

تحلیل بازاریابی دیجیتال

برترین آژانس های تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ خدمات کلیدی را ارائه می دهند که زندگی شما را آسان تر می کند. با سرویس کلید در دست، شما تجزیه و تحلیل کامل و لیستی از توصیه‌ها را برای استراتژی بازاریابی خود دریافت می‌کنید، به علاوه گزینه‌ای برای آژانس برای رهبری و مدیریت آن استراتژی‌های پیشنهادی.

حتی اگر آژانس شما خدمات کلید در دست ارائه نمی دهد، خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال آنها باید شامل موارد زیر باشد:

بررسی کسب و کار و اهداف آن

تجزیه و تحلیل رقبای آفلاین و آنلاین شما

درباره شخصیت و مخاطب هدف خود تحقیق و به روز کنید

ایجاد کانال بازاریابی و توصیه های استراتژی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موارد تحویلی به خواندن ادامه دهید:

بررسی کسب و کار

هر تحلیل بازاریابی آنلاین باید شامل یک ارزیابی عمیق از کسب و کار شما باشد.

به عنوان مثال، ارائه دهنده خدمات شما باید سوالاتی در مورد شرکت شما بپرسد:

اهداف شرکت شما چیست؟

محصولات یا خدمات پرفروش شما کدامند؟ طراحی وب‌سایت فروشگاهی در تبریز و آذربایجان شرقی

نقاط فروش منحصر به فرد شرکت شما چیست؟

از این تحلیل چه انتظاری دارید؟

آنها همچنین باید سوالاتی در مورد رویکرد بازاریابی شما بپرسند، مانند:

اهداف شما برای بازاریابی چیست؟

از کدام کانال ها یا استراتژی های بازاریابی استفاده می کنید؟

اهداف بازاریابی شما چگونه از اهداف کلی شرکت شما پشتیبانی می کند؟

کدام خدمات یا محصولات را می خواهید با بازاریابی آنلاین پیش ببرید؟

چه چیزی با استراتژی بازاریابی شما کار می کند (و نمی کند)؟

در نهایت، آژانس های بالقوه باید سوالاتی (مانند موارد زیر) در مورد بازار هدف شما بپرسند:

بازار هدف شما کیست؟

مخاطبان هدف شما معمولاً چگونه کسب و کار شما را پیدا می کنند؟

چالش ها یا نقاط دردناکی برای مخاطبان شما چیست و چگونه آنها را حل می کنید؟

یک آژانس تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ درجه یک این سوالات را می پرسد - قبل از اینکه آنها را استخدام کنید.

اگر این کار را نکردند، به گزینه های دیگر نگاه کنید. شراکت با شرکتی که سوالات درستی می پرسد و به کسب و کار شما علاقه نشان می دهد، در تحلیل بازاریابی آنلاین شما را برای موفقیت آماده می کند.

تحلیل رقبا

تجزیه و تحلیل رقبا برای تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال ضروری است.

با تجزیه و تحلیل رقبا، آژانس شما به برترین رقبای آنلاین و آفلاین شرکت شما نگاه می کند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما به صورت محلی (مثلاً به عنوان یک شرکت بیمه) فعالیت می کند، ممکن است با شرکت بیمه در شهر بعدی و همچنین شرکت های بیمه بزرگ به صورت آنلاین رقابت کنید.

بررسی رقبای برتر به ارائه‌دهنده خدمات شما کمک می‌کند:

استراتژی خود را در مقایسه با رقابت خود ارزیابی کنید

نقاط ضعف را در استراتژی های رقیب پیدا کنید

فرصت های استراتژی بازاریابی آنلاین خود را کشف کنید

مخاطبان هدف رقبای خود را کشف کنید

تعیین کنید

بدون تجزیه و تحلیل رقبا، آژانس شما نمی تواند توصیه های آگاهانه و عملی برای استراتژی بازاریابی آنلاین شما ارائه دهد. به همین دلیل است که تمرکز بر ارائه دهندگان خدماتی که شامل تجزیه و تحلیل رقبا در خدمات تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال خود هستند، ضروری است.

تحقیق شخصیت هدف

تحقیق در مورد شخصیت هدف یکی از حیاتی ترین بخش های تحلیل بازاریابی دیجیتال است.

خریدار هدف شما اساسی ترین نقش را در استراتژی بازاریابی آنلاین شما ایفا می کند. اگر روی افراد اشتباه تمرکز کنید، شرکت شماسرنخ، فروش یا درآمد ایجاد نخواهد کرد، که به معنای فاجعه برای درآمد شماست. به همین دلیل است که تحقیق در مورد خریدار هدف شما بسیار مهم است.

در بیشتر موارد، ارائه‌دهنده خدمات شما با بررسی شخصیت هدف فعلی شما شروع می‌کند.

بسته به کسب و کارتان، ممکن است شخصیتی عمیق یا حداقلی برای مخاطبان هدف خود داشته باشید. اشکالی ندارد! آژانس تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال شما به به روز رسانی و گسترش شخصیت هدف شما کمک می کند تا آن را تا حد امکان برای استراتژی بازاریابی شما مفید کند.

به طور کلی، پرسونای هدف شامل اطلاعاتی مانند:

سن

جنسیت

محل

نقش (برای شرکت های تجاری به کسب و کار)

چالش ها یا نقاط درد

می خواهد یا نیاز دارد

برخی از شخصیت های هدف نیز به سوالاتی مانند:

ارزش خریدار هدف چیست؟

ترس خریدار هدف چیست؟

چه پیام های بازاریابی یا نقاط فروش برای این خریدار هدف به خوبی کار می کند؟

خریدار هدف از کدام کانال ها برای تحقیق در مورد راه حل های مشکل خود استفاده می کند؟

باز هم، شخصیت های هدف می توانند بسیار دقیق شوند، اما یک شخصیت عمیق استاندارد نیست.

ارائه‌دهنده خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال شما از شخصیت هدفی که شما ایجاد کرده‌اید و حفظ کرده‌اید به‌عنوان پایه‌ای برای تحقیقات خود استفاده می‌کند. به عنوان بخشی از خدمات خود، آنها می خواهند شخصیت شما را بررسی و به روز کنند تا آن را تا حد امکان برای استراتژی بازاریابی آنلاین شما مفید کنند.

به روز رسانی شخصیت خریدار هدف شما سئو وب‌سایت در تبریز

خدمات تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ همچنین باید شامل بازنگری شخصیت هدف شما باشد.

دلیل آن این است که آژانس شما به طور عمیق در مورد مخاطبان هدف شما تحقیق می کند و به دنبال نکاتی است که می توانند برای شخصیت هدف و استراتژی بازاریابی دیجیتال شما اعمال کنند. به عنوان مثال، ارائه دهنده خدمات شما ممکن است یک نقطه دردناک جدید برای مخاطبان شما پیدا کند که کسب و کار شما می تواند آن را حل کند.

چند نمونه از جزئیاتی که آژانس شما ممکن است در مورد خریدارهدف شما کشف کند عبارتند از:

خریدار هدف شما چگونه مشکلات خود را به صورت آنلاین توصیف یا جستجو می کند

جایی که خریدار هدف شما می رود، مانند یک انجمن یا شبکه اجتماعی، برای مشاوره و به روز رسانی

آنچه خریدار هدف شما در یک محصول یا خدمات می خواهد و همچنین برند ارائه دهنده آن

چگونه خریدار هدف شما از آگاهی به خرید در سفر خریدار حرکت می کند

در حالی که آپدیت پرسونای هدف خود با این اطلاعات اختیاری است، باید. این جزئیات می‌تواند به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما در درازمدت کمک کند و با ارائه داده‌هایی به تیم شما برای حفظ استراتژی کهبازار هدف شما را بیان می‌کند (و تبدیل می‌کند) کمک کند.


با ارزش ترین استراتژی های بازاریابی خود را تعیین کنید

بیشتر خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال باید شامل توصیه هایی برای برنامه شما باشد.

بر ااس تحقیقات آژانس شما، آنها باید لیستی از با ارزش ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین برای کسب و کار شما، مانند بهینه سازی موتور جستجو (seo)، بازاریابی محتوا، یا تبلیغات رسانه های اجتماعی را گردآوری کنند.

به عنوان مثال، اگر شما به عنوان یک شرکت بیمه محلی فعالیت می کنید و آژانس شما متوجه می شود که اکثر مشتریان شما را از طریق جستجو و رسانه های اجتماعی پیدا می کنند، منطقی است که آژانس شما بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و سئوی محلی را توصیه کند.

در بیشتر موارد، آژانس شما استراتژی های پیشنهادی خود را نیز رتبه بندی می کند.

مزایای تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال

رتبه بندی استراتژی های شما از بیشترین تا کمترین تاثیرگذاری می تواند به شرکت شما در برنامه ریزی رویکرد خود کمک کند. به عنوان مثال، اگر بتوانید فقط بر روی یک استراتژی تمرکز کنید، فهرست کردن گزینه های شما می تواند تصمیم شما را آسان و سریع کند.

هنگام پیشنهاد استراتژی ها یا کانال ها، شرکت تحلیل بازاریابی دیجیتال شما باید داده هایی را برای پشتیبانی از توصیه های خود ارائه دهد. اگر آژانس شما از چیزی برای حمایت از ارزیابی خود استفاده نمی کند، باید به عنوان یک پرچم قرمز عمل کند.

برنامه بازاریابی دیجیتال خود را بسازید

در نهایت، خدمات تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال می تواند شامل یک طرح بازاریابی آنلاین کامل نیز باشد.

با این محصول، کسب و کار شما طرحی برای بازاریابی آنلاین شرکت شما دریافت می کند. در بیشتر موارد، آژانس هایی که یک طرح بازاریابی دیجیتال کامل ارائه می کنند، خدمات لازم برای راه اندازی، مدیریت و حفظ این استراتژی را نیز ارائه می دهند.

با این حال، یک طرح تمام شده چگونه به نظر می رسد؟ یک طرح بازاریابی آنلاین می تواند حاوی جزئیاتی مانند موارد زیر باشد:

استراتژی ها

هزینه تبلیغات توصیه شده (در صورت وجود)

موارد اقدام فوری، مانند تعمیر پیوند سایت خراب

اهداف ماهانه، سه ماهه و سالانه

برنامه اقدام ماهانه

و بیشتر

هر ارائه دهنده خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال متفاوت است.

با این حال، نتایج فوق، اجزای حیاتی یک تحلیل بازاریابی آنلاین را تشریح می کند. برای بهترین نتایج با استخدام و کار با یک آژانس تحلیل بازاریابی وب، از bef بپرسید

یا اینکه خدمات آنها شامل چه مواردی می شود.

به این ترتیب، دقیقاً خواهید دانست که برای کسب و کار خود در چه چیزی سرمایه گذاری می کنید.


چرا در تحلیل دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری کنیم؟

چه بازاریابی آنلاین خود را در داخل تجزیه و تحلیل کنید و چه با کمک یک آژانس، این یک سرمایه گذاری برای انجام تحلیل بازاریابی دیجیتال است. چرا باید زمان (و پول) را برای حسابرسی استراتژی خود اختصاص دهید؟

به چند دلیل قانع کننده، از جمله:

یک استراتژی با داده ها بسازید، نه گمانه زنی ها

هر کسی می تواند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کند، اما این بدان معنا نیست که کارساز خواهد بود.

چرا دیجیتال مارکتینگ

چه کسی یک استراتژی را آزادانه اجرا کند، از یک رقیب کپی کند یا از یک گمان پیروی کند، توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بدون داده آن را ضعیف می کند. حدس زدن در مورد یک رویکرد یا فرض اینکه کارساز باشد، شما را نسبت به اینکه چه چیزی کارساز خواهد بود، کور می کند.

با تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال، کسب و کار شما یک استراتژی آگاهانه و مبتنی بر داده ایجاد می کند.

با استفاده از تحقیقات و داده های خاص صنعت، می توانید یک استراتژی بازاریابی آنلاین متناسب با شرکت، اهداف و مخاطبان خود ایجاد کنید. این مقدار تلاش اضافی می تواند تفاوت باورنکردنی در تولید و پرورش سرنخ ایجاد کند.

برای دیدگاه، به نحوه استفاده آژانس ما از داده ها برای کمک به راه حل های ساختمانی رینولدز نگاه کنید.

این ارائه دهنده راه حل های ساختمانی به دنبال کسب درآمد بیشتر از وب سایت خود بود.

بر اساس تحقیقات و تجزیه و تحلیل تیم ما، ما یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را برای شرکت ارائه و اجرا کردیم که نتایج چشمگیری ایجاد کرد، مانند افزایش 71 درصدی سال به سال در ارسال فرم تماس ارگانیک.

با تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ، می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی رقابتی و نتایج محرک نیز کنید.

بینش عملی در مورد مخاطبان خود بدست آورید

درک مخاطبان یک چالش بزرگ برای شرکت ها است.

اگرچه ممکن است حقایق اصلی مانند سن، جنسیت و مکان مخاطب هدف خود را بدانید، درک انگیزه ها و تصمیمخرید آنها دشوار است. با این حال، تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال به بهبود درک شما از افکار و رفتار مخاطبان کمک می کند.

به عنوان مثال، با تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین، می توانید یاد بگیرید:


چگونه مخاطبان شما به دنبال راه حل هستند

چگونه مخاطب مشکلات مربوط به محصولات یا خدمات شما را توصیف می کند

آنچه مخاطبان شما از یک شرکت، محصول یا خدمات می خواهند یا انتظار دارند

جایی که مخاطبان شما برای مشاوره خرید، اخبار و موارد دیگر مراجعه می کنند

آنچه مخاطبان شما هنگام تماس با یک شرکت یا خرید محصول ترجیح می دهند

همه این اطلاعات می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا یک تجربه آنلاین بهتر و همچنین تجربه مشتری ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر یاد گرفتید که مردم ترجیح می‌دهند با شرکتی مانند شرکت شما به صورت آنلاین (در مقابل تماس تلفنی) تماس بگیرند، می‌توانید زمانی را صرف طراحی و بهینه‌سازی فرم‌های تماس خود کنید.


برای بسیاری از مشاغل کوچک تا متوسط، اختصاص زمان برای تحقیق و به روز رسانی جزئیات مخاطبان نیز چالش برانگیز است. با این حال، سرمایه گذاری در خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال حرفه ای می تواند به شرکت شما کمک کند تا از این مزیت استفاده کند و استراتژی بازاریابی آنلاین شما را بهبود بخشد.


ROI بهتری از بازاریابی دیجیتال به دست آورید

مهم نیست صنعت یا مخاطب شما، شما می خواهید بازگشت سرمایه دیجیتال بازاریابی خود را بهبود ببخشید.


ایجاد یک استراتژی بهتر از طریق تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین می تواند به تحقق این هدف کمک کند. در مورد آن فکر کنید. شما در مورد مخاطبان، رقبا و برنامه فعلی خود بیشتر می آموزید و از آن اطلاعات برای بهبود رویکرد خود استفاده می کنید.

منطقی است که با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بهبود یافته، بازگشت سرمایه (ROI) شما افزایش یابد.

چند راه که تجزیه و تحلیل می تواند استراتژی و بازگشت سرمایه شما را بهتر کند عبارتند از:

انتقال رویکرد خود به کانال های سودآورتر

درک خود را از انگیزه ها، ارزش ها و نقاط دردناک مخاطب افزایش دهید

با استراتژی خود نقاط ضعف رقیب خود را هدف قرار دهید

ایجاد بازدهی بهتر از بازاریابی آنلاین می تواند از راه های دیگری به کسب و کار شما کمک کند. با ROI بهتر، شرکت شما سرنخ، فروش و درآمد بیشتری کسب می کند، که می تواند به استخدام یکی دیگر از اعضای تیم، باز کردن یک مکان جدید یا سرمایه گذاری منابع جدید برای کسب و کار شما باشد.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما نتایج بلندمدتی داشته باشد.

بیش از 90 درصد از مشتریان webFXتا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال برون سپاری در مقابل تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال داخلی

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ می شود، شما دو انتخاب دارید:

آن را در خانه انجام دهید

آژانس استخدام کنید

با این حال، کدام یک بهترین گزینه برای کسب و کار شماست؟

در بیشتر مواردکسب و کارهای کوچک تا متوسط بیشترین سود را از برون سپاری تحلیل بازاریابی دیجیتال خود می برند. به عنوان یک شرکت کوچکتر، اعضای تیم و زمان کمتری دارید، به این معنی که انجام یک ارزیابی چالش برانگیز است.

استخدام یک آژانس به کسب و کار شما دسترسی فوری به تیمی از بازاریابان می دهد. به علاوه، مسئولیت تجزیه و تحلیل استراتژی خود، تحقیق در مورد مخاطبان و ارزیابی رقبا را بر عهده خواهید داشت. در حالی که تیم بازاریابی جدیدتان بر تجزیه و تحلیل شما تمرکز می کند، شما بر مدیریت کسب و کار خود تمرکز می کنید.

حتی با در نظر گرفتن صرفه جویی در هزینه خرید دیجیتال داخلی تجزیه و تحلیل کتینگ، اغلب با زمانی که طول می کشد از آن سبقت می گیرد. شما باید ساعت ها را صرف ارزیابی استراتژی خود و یافتن پیشرفت کنید.

اگر سابقه بازاریابی ندارید، این کار به یک کار چالش برانگیزتر تبدیل می شود.

یک تجزیه و تحلیل برون سپاری همچنین دیدگاه تازه ای در مورد استراتژی بازاریابی شما به شما ارائه می دهد.

شما فردی تازه وارد در کسب و کار خود دارید، اما با تجربه بازاریابی آنلاین که می تواند رویکرد شما را ارزیابی کند و مشاوره عملی و مبتنی بر داده ارائه دهد. برای بسیاری از شرکت‌ها، دریافت آن سطح از راهنمایی و تخصص ارزش هزینه‌ای را دارد - به‌ویژه زمانی که ROI یک تحلیل بازاریابی دیجیتال را در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب ارائه دهنده خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال

برای مثال به سوالات زیر فکر کنید:

آیا می خواهید با یک آژانس محلی کار کنید؟

چقدر می خواهید برای تحلیل دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید؟

آیا می خواهید با یک آژانس کلید در دست کار کنید؟

یک آژانس باید چه محصولاتی را با خدمات خود ارائه دهد؟

پاسخ به این سوالات به کسب و کار شما کمک می کند تا لیستی از الزامات ایجاد کند. این الزامات باعث می شود تا شرکت شما به راحتی آژانس ها را به لیست نامزدهای شما اضافه کند که باعث صرفه جویی در وقت و دردسر شما می شود.

توصیه ها را بخواهید

بسته به ارتباطات خود، ممکن است متخصصانی را بشناسید که از خدمات بازاریابی شخص ثالث استفاده می کنند.

به عنوان مثال، آنها ممکن است با یک آژانس رسانه های اجتماعی برای مدیریت حضور خود در فیس بوک و لینکدین همکاری کنند. یا ممکن است با یک آژانس بهینه سازی موتور جستجو همکاری کنند تا دید خود را در Google بهبود بخشند.

در هر صورت، با این متخصصان صحبت کنید.

بر اساس تجربیات خود، آنها ممکن است چندین توصیه در مورد یافتن یک آژانس تحلیل بازاریابی دیجیتال داشته باشند. در بیشتر موارد، آنها احتمالاً یک شرکت بازاریابی دیجیتال را توصیه می کنند که باید این خدمات را ارائه دهد.

با استفاده از پیشنهادات آنها، می توانید فهرست کوتاهی از آژانس های بازاریابی آنلاین بالقوه ایجاد کنید.

بررسی ها، توصیفات، و مطالعات موردی را بخوانید

هنگامی که بدانید از یک آژانس تحلیل بازاریابی دیجیتال چه می خواهید، می توانید تحقیق خود را آغاز کنید.

بر خواندن بررسی ها، توصیفات و مطالعات موردی یک شرکت تمرکز کنید.

آژانس هایی با تعداد مناسبی از بررسی ها (50 یا بیشتر) می توانند به شما این اطمینان را بدهند که این شرکت با مشتریان زیادی کار کرده است. تعداد قابل توجهی از بررسی ها نیز دیدگاه ها و تجربیات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد.

آژانس تحلیل بازاریابی دیجیتال

هنگام خواندن نظرات، به موارد زیر فکر کنید:

مشتری چه چیزی را دوست داشت؟

مشتری چه چیزی را دوست نداشت؟

آژانس چگونه به مشتری کمک کرد؟

آیا مشتری آژانس را توصیه می کند؟

هنگام خواندن توصیفات، همان سؤالات را بپرسید.

در حالی که توصیفات عموماً یک تجربه مثبت را به اشتراک می گذارند، می توانند با نظرات مرتبط باشند. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که نظرات و توصیفات هر دو زمان پاسخگویی شرکت به ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی را ذکر می‌کنند.

همانطور که در توصیفات و بررسی ها مرور می کنید، به مطالعات موردی نیز توجه کنید.

مطالعه موردی نگاهی عمیق به تجربه مشتری و همچنین رویکرد، قابلیت‌ها و نتایج آژانس در اختیار شما قرار می‌دهد. آنها یک منبع عالی برای یادگیری در مورد یک شرکت و توانایی های آنها هستند.

یک جلسه تنظیم کنید

پس از تهیه لیستی از آژانس های تحلیلی بازاریابی دیجیتال بالقوه، می توانید با آنها تماس بگیرید.

بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است به دفتر شرکت مراجعه کنید یا آنها ممکن است از دفتر شما بازدید کنند. در برخی موارد، آژانس ها برای چت کردن با شما و اطلاع از کسب و کار و اهداف بازاریابی آنلاین، تماس های کنفرانسی را انجام می دهند.

یک جلسه، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، فرصتی عالی برای آشنایی با یک آژانس است. می توانید نحوه تعامل آژانس با تیم شما را مشاهده کنید. بعلاوه، می توانید میزان علاقه آنها را به کسب و کار و نیازهای خدماتی خود بسنجید.

هر کاری که انجام می دهید، هنگام استخدام یک آژانس، این مرحله را نادیده نگیرید.

سوالات درست بپرسید

هنگام ملاقات با شرکت های بالقوه تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال، سوالاتی بپرسید.

پرسیدن سوالات (مانند موارد زیر) به شما کمک می کند تا لیست مدعیان خود را محدود کنید:

تحلیل دیجیتال مارکتینگ شما شامل چه مواردی است؟

آیا این خدمات شامل هزینه های اضافی می شود؟

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال چقدر طول می کشد؟

اگر توصیه های شما کارساز نباشد چه اتفاقی می افتد؟

با چه کسی (و چند نفر) در این پروژه کار خواهم کرد؟

چه چیزی از من برای تجزیه و تحلیل نیاز دارید؟

با تیم خود صحبت کنید تا سوالات بیشتری بپرسید.

اگر هنگام ملاقات با یک آژانس احتمالی فراموش کردید این سؤالات را بپرسید، ایمیل بزنید یا با آنها تماس بگیرید. نادیده گرفتن این سوالات و پیشبرد قرارداد امضا شده می تواند منجر به شراکت شرکت شما با آژانسی شود که نیازها یا انتظارات شما را برآورده نمی کند.

با استفاده از نکات فوق، می توانید یک ارائه دهنده خدمات تحلیل بازاریابی دیجیتال درجه یک پیدا کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.