طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

10 دلیل برای استفاده از بازاریابی تلفنی برای کسب و کار خود

تصور کنید که با خانواده خود به صرف شام نشسته اید. دستت به سیب زمینی ها می رسد و تلفن زنگ می زند. شما به آن پاسخ می دهید، فقط متوجه می شوید که در آن طرف خط یک غریبه است و آنها می خواهند در طول شام شما تجارت کنند. البته تو اذیت شدی بنابراین، تلفن را قطع می‌کنید و از خود می‌پرسید، چرا در دنیا کسی بخواهد در چنین فعالیت منفور جهانی مانند بازاریابی تلفنی شرکت کند.

 بیا با آن روبرو شویم. وقتی مردم در مورد بازاریابی تلفنی می شنوند، اولین چیزی که به آن فکر می کنند تماس سرد است. و بله، تماس سرد برای بسیاری از مردم ناخوشایند است. این جایگاه خود را در دنیای بازاریابی دارد، اما همانطور که مطمئن هستم در این مقاله خواهید دید، این تنها بخش کوچکی از کاری است که بازاریابی تلفنی می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد. ممکن است شما را شگفت زده کند، اما زمانی که بازاریابی تلفنی به درستی انجام شود، به جای اینکه مشتریان شما را خشمگین کند، می تواند روابط را ایجاد کند. و در دراز مدت متوجه خواهید شد که مزایای بازاریابی تلفنی بسیار بیشتر از معایب آن است. برای کشف ده دلیل که چرا بازاریابی تلفنی، اگر به درستی مدیریت شود، کسب و کار شما را رونق می دهد، در ادامه بخوانید.

1. بازخورد فوری در مورد علاقه مشتری

 بازاریابی تلفنی به بهتر شدن کسب و کار کمک می کند

هنگامی که از سایر اشکال بازاریابی مانند ایمیل یا رسانه های چاپی استفاده می کنید، تنها راه برای دانستن اینکه آیا مشتری شما علاقه مند است یا نه این است که منتظر پاسخ آنها باشید. اما وقتی آنها را در تلفن دارید، می‌توانید فوراً بگویید که آیا تلاش‌های بیشتر با مشتری معین اتلاف وقت است یا ممکن است کمی تشویق برای خرید پیشنهاد شما باشد. طراحی وب‌سایت فروشگاهی در تبریز

2. ایجاد ارتباط بهتر با مشتری

بازاریابی تلفنی همچنین باعث ایجاد دوستی با مشتری خواهد شد

اگر مشتریان با صدای انسانی تعامل داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که شما را به عنوان یک فرد واقعی ببینند. و توانایی تعامل به آنها کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند. زمانی که آنها بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، شانس شما برای فروش موفق به طرز چشمگیری بهتر می شود.

3. مسائل فنی را به طور موثر توضیح دهید

با کمک بازاریابان تلفنی همه چیز آسان خواهد بود.

بسیاری از مشتریان شما فاقد دانش لازم برای درک مفاهیم فنی پشت محصولات یا خدمات شما هستند. این به این دلیل است که آنها احتمالاً از انواع پس زمینه های جمعیتی می آیند. تصور کنید سعی می کنید یک کامپیوتر را به یک فرد مسن بفروشید. بنابراین، یک بروشور مکتوب ممکن است برای آنها موثر نباشد. اما یک نماینده ماهر در تلفن قادر خواهد بود مفاهیم فنی را در سطحی توضیح دهد که مشتری بتواند آن را درک کند.

4. منطقه فروش را افزایش دهید و به مشتریان بیشتری برسید

بازاریابان تلفنی به افزایش منطقه فروش و دستیابی به مشتریان بیشتر کمک می کند

از آنجایی که بازاریابی تلفنی به جای یک جلسه فیزیکی و انفرادی، روی یک میز با سیستم تلفن انجام می شود، می تواند به طور چشمگیری دامنه بازاریابی شما را گسترش دهد. اولاً، تلفن می تواند فوراً به هر جایی برسد. بنابراین، هیچ وقت در حمل و نقل تلف نمی شود. این اجازه می دهد تا تماس های مشتری به صورت متوالی آغاز و تکمیل شود. نتیجه این است که مشتریان بیشتری را می توان در مدت زمان بسیار کوتاه تری ارائه کرد. علاوه بر این، یک سیستم تلفن هیچ مانع جغرافیایی ندارد. می‌توانید تقریباً به هر نقطه از جهان تماس بگیرید و از آن خارج شوید و به کسب‌وکارتان اجازه دهید در هر نقطه‌ای به مشتریان خدمات ارائه دهد.

5. دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری

داشتن یک بازاریاب تلفنی به کسب و کار کمک می کند تا به نتایج بهتری دست یاب

در یک مرکز بازاریابی تلفنی مدرن، هنگامی که یک نماینده یک تماس خروجی برقرار می کند، تمام جزئیات ثبت می شود. مخاطب، طول تماس، یادداشت‌های مربوط به محتوای تماس و نتیجه تنها نمونه‌هایی از داده‌هایی هستند که جمع‌آوری می‌شوند. که تولید گزارش ها را بسیار آسان می کند. و این بدان معناست که به راحتی بازگشت سرمایه خود را از تلاش های بازاریابی تلفنی خود خواهید دید.

6. پس انداز کنید

استخدام یک بازاریاب تلفنی باعث صرفه جویی در هزینه شما می شو

به طور کلی، هر نوع بازاریابی هزینه دارد. حداقل، شما به مخارج منابع انسانی برای کارکنان، و همچنین فضای میز، لوازم و تجهیزات نگاه می کنید. اما در بیشتر موارد، بازاریابی تلفنی توسط یک شرکت قراردادی انجام می شود که در آن تخصص دارد. این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی برای شما وجود ندارد. شرکت بازاریابی تلفنی دفتر خودش، تجهیزات خودش، کارمندان خودش را دارد که خودشان آموزش می دهند. همه چیز برای شما مراقبت می شود.

7. راحت تر برای مشتریان

تلاش های بازاریابی تلفنی به درستی هدف گذاری شده است

باور کنید یا نه، اگر تلاش های بازاریابی تلفنی شما به درستی هدف گذاری شده باشد، مشتریان شما از راحتی انجام تجارت از طریق تلفن قدردانی خواهند کرد. به این دلیل که بازاریابی تلفنی خوب از فهرست های غربال شده مشتریان بالقوه ای استفاده می کند که قبلاً به نوع محصول یا خدماتی که می فروشید علاقه نشان داده اند.

علاوه بر این، بازاریابی تلفنی به نمایندگان اجازه می‌دهد تا قرار ملاقات‌هایی را با مشتریان علاقه‌مند برای تماس در زمان دیگری تنظیم کنند - زمانی که برای آنها راحت است. این اصطکاک و ناهنجاری ناشی از تماس در زمان نامناسب را از بین می برد.

8. با مشتریان موجود پیگیری کنید

 را می توان برای چیزی بیشتر از مخاطبین جدید استفاده کرد. در واقع یکی از با ارزش ترین کارکردهای آن پیگیری مشتریان موجود است. وقتی یک فروش قبلاً انجام شده باشد، تبدیل آن مشتری به مشتری تکراری، یا واداشتن آنها به معرفی دوستان خود به شما، به رابطه ای که با آنها ایجاد می کنید بستگی دارد. و این با پیگیری شروع می شود. بازاریاب‌های تلفنی شما می‌توانند با پایگاه مشتریان فعلی شما ارتباط برقرار کنند تا سطح رضایت آنها را بسنجند و بازخوردها و توصیه‌های ارزشمندی را درخواست کنند.

9. بازخورد فوری در مورد محصولات و خدمات خود

بازخورد فوری در مورد محصولات و خدمات شما

اساس هر کسب و کار موفق محصول یا خدماتی است که ارائه می دهد. نگه داشتن خروجی خود در راستای انتظارات مشتری بخش مهمی از حفظ رضایت مشتری و ایجاد اعتماد است. وقتی یک نماینده از طریق تلفن با مشتری تماس می گیرد، می تواند پاسخی فوری درباره احساس آنها در مورد کسب و کار شما و آنچه انجام می دهید دریافت کند. و مشتریان شما در به اشتراک گذاشتن مشاهدات یا شکایات از طریق تلفن، به جای حضوری، بازتر و کمتر درگیری خواهند داشت.

10. پلت فرم تعاملی

10 دلیل برای استفاده از بازاریابی تلفنی برای کسب و کار خود

بازاریابی تلفنی تا حد زیادی تعاملی ترین پلت فرم (به غیر از ملاقات حضوری با مشتریان) برای دستیابی به مشتریان است. هیچ روش دیگری اجازه نمی دهد از مزایای کامل یک مکالمه دو طرفه در یک محیط طبیعی و مکالمه استفاده کنید. این اجازه می دهد تا هم نماینده و هم به مشتری آزادی کامل داشته باشند تا به هر موضوع مرتبط با تجارت در دست رسیدگی کنند و در عین حال تعامل انسانی و مدنی را حفظ کنند.

همانطور که می بینید، بازاریابی تلفنی از نظر رشد کسب و کار شما چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر به دنبال یک شریک بازاریابی تلفنی هستید که بتواند به شما در استفاده از این مزایای شگفت انگیز کمک کند، اینجا را کلیک کنید تا با کارکنان حرفه ای Virtual Done Well تماس بگیرید.

بنابراین، سوال باقی مانده این است: آیا استفاده از بازاریابی تلفنی دیگر فایده ای دارد؟ خوب، پاسخ کاملاً «بله!» است، اما شما باید از آن هوشمندانه به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی جامع و کامل استفاده کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.