طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی فروشگاه اینترنتی

سازگاری طراحی در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

سازگاری طراحی به شدت بر تجربه مشتری تاثیر می گذارد. این تضمین می کند که مشتریان شما (و مشتریان بالقوه) همان پیام را در هر نقطه تماس خاص دریافت می کنند. دشوار است برای نگه داشتن آن، و گیج کننده است که دریافت سیگنال های مخلوط از یک شرکت.

تناقضات هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد و یا شما را دوست نخواهند داشت. به همین دلیل، در پست امروز، ما در مورد حسابرسی های طراحی صحبت می کنیم. آنها به اطمینان خاطر می یابند که همه چیز سازگار و در نقطه ای است. ما بحث خواهیم کرد که دقیقا چه کسانی هستند، چگونه آنها را انجام می دهند و از نتایج آنها انتظار می رود.

ممیزی طراحی چیست؟

ممیزی طراحی اساسا بازرسی نام تجاری است. این کار برای اطمینان از این که شرکت به طور مداوم در تمام کانال ها بیان می کند، انجام می شود. این می تواند به تبلیغات وب سایت و تلویزیون خود، بلکه داستان های Snapchat خود و یا سخنرانی های کارگاه خود مراجعه کنید! در طی ممیزی، طراح کلیه عناصر برند را جمع آوری و بررسی خواهد کرد. به همین دلیل است که همه چیز را فقط به وب سایت(برای مشاهده نحوه‌ی طراحی سایت کلیک کنید) نگاه کنیم.

یک حسابرسی مناسب نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که پیام و ارتباطات کلامی یا کتبی نیز در نقطه است. گرچه من به این موضوع به عنوان ممیزی طراحی اشاره می کنم، این شامل تمام جنبه های نام تجاری نه تنها چیزهای بصری است. بنابراین، فقط این نیست که آگهی های فیس بوک دارای یک نگاه سازگار، بلکه یک صدای صحیح، صدا و پیام نیز باشد.

"بدون یک فرایند برای نظارت بر نقاط لمس مخاطبان کسب و کار، آنها خطری بسیار واقعی برای طراحی شخصیت نامعمول را به وجود می آورند." - Neil Tortorella

و چرا باید یکی را انجام دهید؟

در حقیقت یک نشانه خوب است که حسابرسی به جای آن قرار می گیرد، به این معنی است که یک شرکت در حال رشد و گسترش است. همچنین به این معنی است که نام تجاری و تصویر شرکت برای آنها مهم است.

شما می خواهید ممیزی را زمانی که متوجه زیادی می شوید، درخواست کنید و تیم ها شروع به حرکت خود به سمت خود کرده و جهت های مختلفی را ایجاد می کنند که مناقشات را ایجاد می کنند. در ابتدا ممکن است چیزهای کوچک باشد؛ این یک زمان عالی برای گرفتن یکی است. از آنجا که در طول زمان، زمانی که بدون کنترل، می تواند gnarly. به عبارت ساده، شرکت ها رشد می کنند. شما می خواهید نام تجاری خود را حفظ کنید زیرا یک نگاه حرفه ای و یکپارچه اعتماد و شناخت را ایجاد می کند.

حسابرسی به شرکت شما اجازه می دهد تا متوجه شود که چه چیزی خراب شده و آن را تصحیح کرده است.

مخاطبان خود را با وب سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید.

با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما کار می کند.

چگونه یک حسابرسی طراحی انجام دهیم

اولین چیزها اول، شما باید همه چیز را جمع آوری کنید. هر یک از وظایف یک نام تجاری یک شرکت ایجاد می کند. بله، این چیزهای زیادی برای شرکت های بزرگ تر است، بنابراین نیاز به طراحان بیشتری دارد. اما، برای تیم های کوچکتر، یک طراح تنها باید بتواند همه اینها را اداره کند.

چگونه برای انجام ممیزی طراحی

من هم 100٪ جدی هستم وقتی منظورم همه چیز هست:

راهنماهای سبک و سیستم طراحی

صفحات وب

لوگو در تمام فرمت ها

تبلیغات فیس بوک، تبلیغات بنر، تمام تبلیغات وب

رادیو، تلویزیون یا تبلیغات چاپی

فلیس، کارت های کسب و کار، لوازم التحریر، امضا ایمیل

صفحات فرود، کمپین های بازاریابی و وثیقه آنها

کلاس ها، کارگاه ها، سخنرانی ها، تعاملات تبلیغاتی تبلیغاتی

پست از رسانه های زغال سنگ شامل داستان

فایل های اصلی طراحی در مقابل آنچه که در حال حاضر در حال پخش است

علاوه بر این، شامل مواردی است که قبلا برنامه ریزی شده اند و کسانی که در حال حاضر WIP هستند، به دنبال نگاه دقیق تر هستند.

هنگامی که همه چیز را جمع می کنید، یک گام به عقب بردارید و نگاهی به تمام دارایی ها در کل نگاه دارید. این یک چشم انداز بهتر از شروع شما خواهد بود. 

تجزیه و تحلیل طراحی وب سایت شرکتی

شما باید با جهت تجاری آشنا باشید و چه چیزی باید باشد. حسابرسی صادقانه ساده به نظر می رسد ناسازگاری، نقص و یا طرح های درست اشتباه در استفاده در برابر جهت برند. بگذارید یک وب سایت را به عنوان مثال در نظر بگیریم.

از طریق کل وب سایت، بزرگ یا کوچک نگاه کنید. سوالات زیر را در نظر بگیرید:

آیا ناوبری همیشه یکسان است؟

آیا همان پرونده لوگو همیشه در سراسر دارایی استفاده می شود؟

آیا الگوهای پس زمینه سازگار هستند؟ سبک های پس زمینه؟

طراحی موبایل چگونه است؟ آیا در دسترس و قابل استفاده است؟ آیا این نیز دستورالعمل های تبلیغاتی را دنبال می کند؟

آیا آیکون ها از همان مجموعه هستند؟

آیا بخش های مشابه به همان قوانین و سبک های طراحی پیوست می شوند؟

آیا تایپوگرافی در سراسر یکسان است؟

آیا پنجره ها و خوشبختی در هماهنگی با نام تجاری هستند؟

صفحات اصلی چگونه به وب سایت اصلی چسبانده می شوند؟ آیا آنها به دستورالعمل های نام تجاری پایبند هستند؟ آیا از آرم و رنگ درست استفاده می کنند؟

و به همین ترتیب تا شما پوشش هر جنبه طراحی، از جمله صدا، تن، و پیام!

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی شما؟

شبیه به وب سایت، شما همچنین می خواهید به رسانه های اجتماعی خود نگاه کنید، زیرا این یک ضرورت ضروری برای بسیاری از شرکت ها است!

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی شما؟

برخی از سوالاتی که می توانید بپرس

آیا پیام های بیان شده در رسانه های اجتماعی هم تراز شده اند؟

آیا اصطلاح در سیستم عامل ها و برند سازگار است
منبع:https://designmodo.com/design-audit/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.