فاز اول: اطلاعات کشف / جمع آوری اولین گام در طراحی یک وب سایت موفق جمع آوری اطلاعات است. هنگام طراحی دید و احساس سایت شما باید چیزهای زیادی را مورد توجه قرار دهید، بنابراین برای اولین بار از سؤالات زیادی برای کمک به درک روشنی از کسب و کار و نیازهای شما در یک وبسایت پرسیدیم. برخی از چیزهایی که باید در نظر داشته باشند عبارتند از: هدف هدف سایت چیست؟ آیا می خواهید اطلاعاتی را ارائه دهید، خدمات تبلیغاتی، فروش یک محصول و غیره را دنبال کنید؟ اهداف: با طراحی وب سایت امیدواریم که این کار را انجام دهید؟ دو مورد از اهداف رایج برای کسب درآمد یا به اشتراک گذاری اطلاعات است. مخاطب هدف آیا گروه خاصی از افرادی وجود دارد که به شما در دستیابی به اهداف شما کمک خواهد کرد؟ مفید است که مشتری ایده آل خود را تصویر کنید. سن، جنس یا منافع خود را در نظر بگیرید - این به تعیین بهترین شیوه طراحی برای سایت شما کمک خواهد کرد. محتوا کدام نوع اطلاعات مخاطبان مورد نظر در سایت شما جستجو می کنند؟ آیا آنها به دنبال اطلاعات خاص، یک محصول یا خدمات خاص، و غیره هستند؟ مرحله دوم: برنامه ریزی با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از مرحله ی اول، ابتدا یک طرح را با هم ترکیب کردیم.
در اینجا ما یک نقشه سایت را ایجاد می کنیم - فهرستی از موضوعات اصلی و موضوعات زیر برای طراحی وب سایت شما. این به ما یک راهنمای مربوط به محتوای سایت را می دهد و برای ایجاد یک سیستم ناوبری سازگار و آسان برای درک ضروری است. این نیز نقطه ای است که ما تصمیم می گیریم چه فن آوری ها باید اجرا شوند - فرم های تماس، انواع پست سفارشی، پلاگین های خاص و غیره. مرحله سوم: طراحی با توجه به اطلاعات جمع آوری شده تا این نقطه، ما تعیین می کنیم که احساس و محل سایت چیست. هدف مخاطبان یکی از عوامل کلیدی است که در اینجا مورد توجه قرار گرفته است. برای مثال، یک سایت برای نوجوانان، بسیار متفاوت از یک مؤسسه مالی است. عناصر مانند آرم شرکت یا رنگ های شرکت شما نیز در طراحی طراحی شده اند تا بتوانند هویت شرکت شما را در وب سایت تقویت کنند. هنگامی که طراحی اولیه تکمیل شد، به Client Studio دسترسی خواهید داشت. این منطقه امن اجازه می دهد تا شما را به مشاهده پروژه خود را در سراسر مراحل طراحی و توسعه. مهمتر از همه، آن را به شما فرصتی برای ابراز دوست و مخالفت شما در طراحی می دهد. در این مرحله، ارتباطات برای اطمینان از اینکه وب سایت نهایی شما با نیازها و سلیقه شما مطابقت دارد بسیار مهم است. با این کار، با این کار، با مبادله ایده ها کار می کنیم، تا زمانی که به طرح نهایی سایت برسیم. سپس توسعه می تواند شروع شود ... مرحله چهارم: توسعه این جایی است که وب سایت کارکردی خود ایجاد می شود. ما تمام عناصر گرافیکی فرد را از طراحی اولیه می گیریم و از آنها برای ایجاد وب سایت کارکردی استفاده می کنیم - به طور خاص، آنها برای ایجاد تم وردپرس کارآمد استفاده می شوند که ایجاد و ظاهر سایت شما را ایجاد می کند. این شامل نه تنها نمایش دسکتاپ، بلکه نمایشهای پاسخگو همراه است که اطمینان حاصل می کند که سایت شما به عنوان مخاطب بزرگ به عنوان مخاطب قابل دسترس است. هنگامی که فایل های تم وردپرس توسعه یافته است، ما محتوای شما را نیز می گیریم و آن را در سرتاسر سایت در قسمت های مناسب توزیع می کنیم. در این همه زمان، شما همچنان قادر خواهید بود سایت خود را در Client Studio مشاهده کنید و هر گونه تغییر یا اصلاح اضافی را که می خواهید انجام دهید پیشنهاد کنید. مرحله پنج: آزمایش و تحویل در این مرحله، ما به جزئیات نهایی و تست وب سایت خود می پردازیم. ما چیزهایی مانند کارکرد کامل فرمها یا اسکریپتهای دیگر را آزمایش می کنیم، ما برای مسائل مربوط به سازگاری با آخرین لحظه (تفاوت های بین مرورگرهای مختلف وب) تست می کنیم، اطمینان حاصل کنیم که سایت بهینه شده است تا به درستی در آخرین نسخه های مرورگر مشاهده شود. هنگامی که تأیید نهایی شما را دریافت میکنیم، زمان ارائه سایت است. ما فایل ها را به سرور خود آپلود می کنیم - در اغلب موارد، این نیز شامل نصب و پیکربندی وردپرس همراه با یک مجموعه اصلی از پلاگین های ضروری برای کمک به افزایش سایت. در اینجا ما به سرعت دوباره تست می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه فایل ها به درستی آپلود شده اند و سایت همچنان کاملا کاربردی است. این نشان دهنده راه اندازی رسمی سایت شما است، زیرا اکنون در دسترس عموم قرار دارد. مرحله ششم: تعمیر و نگهداری هنگامی که سایت شما راه اندازی می شود، مرحله توسعه لزوما بیش از آن نیست. یکی از راههای ارائه بازدیدکنندگان تکراری به سایت شما، ارائه محتوای بهروزرسانی به طور منظم است. و به عنوان نسخه های جدید وردپرس و هر پلاگین نصب شده در دسترس هستند، آن ها نیز باید ارتقا داده شود. اگر احساس راحتی در ارتقاء خود را احساس نکنید، و یا فقط ترجیح می دهید زمان بیشتری را صرف کسب و کار خود کنید، به جای نگرانی در مورد وب سایت. من بیشتر از خوشحالی برای ادامه کار با شما هستم تا وب سایت شما را تا تاریخ حفظ کند. چندین بسته نگهداری برای مشتریان موجود در نرخ های کاهش یافته وجود دارد، بر اساس اینکه چقدر پیش بینی می کنید تغییرات یا اضافه شدن به سایت خود را پیش بینی کنید.